piątek, 22 listopada 2013

Czekam

Bardzo przykro mi to ogłosić ale moja sytuacja nie zostawia mi wyboru. Blog i tak nie działał od dłuższego czasu. Jestem zmuszony go tymczasowo ZAWIESIĆ. Wrócę. Z nowymi tekstami i pomysłami. Gdy tylko znajdę wolny w tygodniu. Mam sporo nauki. Jestem zawalony sprawdzianami aż do grudnia. Wyczekujcie mnie. Ja się jeszcze nie poddałem. Fantastyka jest dla mnie ważna. Nie porzucę jej teraz.
"-Nie powiem nie płaczcie, bowiem nie wszystkie łzy są niedobre."- Gandalf, "Władca Pierścieni Powrót Króla, Tolkien"

2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia! Przetrwaj ten trudny okres i wracaj do nas jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Andromedo. To wiele dla mnie znaczy. Miło wiedzieć że komuś zależy na moim powrocie. Postaram się jak najszybciej to ogarnąć ale nie wiem niestety ile to potrwa, oby jak najkrócej. Niemniej jednak dziękuję . Twój Karrylf

    OdpowiedzUsuń